Co powinno znaleźć się w sprawozdaniu logopedycznym podsumowującym rok szkolny lub cykl zajęć specjalistycznych?
- Forma zajęć: indywidualna/grupowa
- Wymiar godzinowy: tygodniowy lub miesięczny
- Rodzaj zaburzenia: opóźniony rozwój mowy, seplenienie międzyzębowe, afazja rozwojowa lub inne
- Krótkie podsumowanie przeprowadzonej diagnozy (stan aparatu artykulacyjnego, sposób oddychania, rodzaj połykania, badanie mowy, zdolności językowe i komunikacyjne)
- Informacje o zaleconych konsultacjach specjalistycznych (fizjoterapeuta, laryngolog, ortodonta)
- Zastosowane metody pracy i środki dydaktyczne
- Ramowy plan przeprowadzanych zajęć (ćwiczenia funkcji prymarnych, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia artykulacji)
- Ocena wypracowanych umiejętności
- Ogólne podsumowanie zajęć (regularność, zaangażowanie pacjenta, stosowanie się do wskazówek)
- Ocena współpracy z rodzicem/opiekunem
- Dalszy plan postępowania logopedycznego
- Wskazówki do pracy z pacjentem