Jestem magistrem logopedii, fonoaudiologii oraz certyfikowanym diagnostą zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow ATS.
Obecnie poszerzam moją wiedzę z dziedziny słuchu oraz mowy realizując studia surdologopedyczne.
Historia edukacji
2020 — Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
logopedia z fonoaudiologią kliniczną, studia II stopnia - magisterskie
2019 — Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
logopedia z fonoaudiologią kliniczną, studia I stopnia - licencjackie
Ukończone kursy/szkolenia
2022 — Terapia ręki I i II stopnia
2022 — Terapia dzieci z afazją cz.1 i cz 2.
2022 — Zaburzenia przetwarzania słuchowego
2022 — Terapia funkcji słuchowych
2022 — Diagnoza neurologopedyczna dziecka z zaburzeniami mowy o typie afazji
2021 — Diagnoza logopedyczna dziecka dwujęzycznego w ujęciu praktycznym
2021 — Terapia logopedyczna dziecka dwujęzycznego w ujęciu praktycznym
2021 — Lambdacyzm i głoski [v] i [f] – diagnoza i terapia logopedyczna
2021 — Szereg ciszący ( ś, ź, ć, dź) – terapia logopedyczna
2021 — Jak spowolnić bardzo szybką i niewyraźną mowę u osoby dorosłej
2021 — Seplenienie boczne: diagnoza metody korekcji, terapia na przykładzie głosek
2021 — Seplenienie międzyzębowe: diagnoza, metody korekcji, terapia na przykładzie
2021 — Mowa bezdźwięczna- diagnoza, metody korekcji i terapia logopedyczna
2021 — Terapia ręki w logopedii
2020 — Zaburzenia przetwarzania słuchowego
2020 — Najlepsze triki na głoskę R
2020 — Kwintesencja pracy nad seplenieniem
2020 — Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkują
2020 — Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy
2020 — Seplenienie (m.in. boczne i międzyzębowe). ABC początkującego logopedy
2020 — Rotacyzm. ABC początkującego logopedy
2020 — Rodzic -klucz do sukcesu każdej terapii. Praca z trudnym rodzicem
2020 — Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
2020 — Terapia zdalna w praktyce
2020 — Fundamenty pracy z dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy
2020 — NIE MÓWI: Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
2020 — Sensoryka u Logopedy w warunkach domowych
2020 — Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym
2020 — Kształtowanie mowy i języka u dzieci z autyzmem, afazją i ORM
2020 — Lewa półkula mózgu – jej istota dla rozwoju i strategie terapeutyczne
2020 — Opóźniony rozwój mowy – istota i strategie terapeutyczne
2020 — Diagnoza jąkania u dzieci i młodzieży
2020 — Diagnozowanie logopedyczne w aspekcie całościowym, podejście interdyscyplinarne